Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 14
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi: Rusya Pazarı

3. Uluslararası Türk - Rus Dünyası Akademik Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 07 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

2. Lüks Otomobil Pazarındaki Tüketim Konjonktürü

3. International Economics Research and Finacial Markets Congress, 7 - 09 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. The Effect of Real and Fictional Characters Used in Brand Advertisements to the Brand Association

6th International Symposium Communication in the Millennium, University of Texas at Austin (USA), Anadolu University, Istanbul University., 03 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)

8. Corporate Governance and Corporate Social Responsibility An Inquiry of the Web Sites as a Litmus Test for Interactive New Media

6. Knowledge Economy&Management International Congress, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2007, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Using of Corporate Reputation Management As a Strategic Weapon in Determining Purchase Decision

The 3rd International Strategic Management Conference, Beykent University, 9 - 10 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)

10. The Advergames: Latest Weapon of Brands Towards Children

4th International Children and Communications Congress & 4th International Children Films Festival and Congress, Istanbul University, Faculty of Labor Economics and Industry Relations., 01 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

11. Advergaming: A New Genre or A New Trend in Internet Advergaming

New Media and Interactivity International Conference, 1 - 03 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Sorularla Ürün

Sorularla Pazarlama ilkeleri, Arif Yıldız; Kazım kılınç, Editör, Asos Yayınevi, ss.112-140, 2021
Metrikler

Yayın

29

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

28

Proje

1

Tez Danışmanlığı

42
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları