-
2020 - Devam Ediyor Doç. Dr.
İstanbul Kent Üniversitesi, İnsan Ve Toplum Bilimleri Fakültesi
-
2018 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Kent Üniversitesi, İnsan Ve Toplum Bilimleri Fakültesi
-
2014 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Nişantaşı Üniversitesi
-
2011 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Yeditepe Üniversitesi
-
2005 - 2011 Araştırma Görevlisi
Kadir Has Üniversitesi
-
2022 - Devam Ediyor
İstanbul Kent Üniversitesi
-
2016 - Devam Ediyor
Nişantaşı Üniversitesi
-
2014 - 2015
Nişantaşı Üniversitesi
-
2013 - 2014
Yeditepe Üniversitesi
-
2013 - 2014
Yeditepe Üniversitesi
-
2012 - 2014
Yeditepe Üniversitesi
-
2012 - 2014
Yeditepe Üniversitesi
-
2012 - 2014
Yeditepe Üniversitesi
-
2012 - 2014
Yeditepe Üniversitesi
-
2016 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Bilgi Üniversitesi, Öğretim Üyesi
-
2015 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Koç Üniversitesi, Öğretim Üyesi
-
2014 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Kadir Has Üniversitesi, Öğretim Üyesi
-
2013 - Devam Ediyor Öğretim Üyesi
Haliç Üniversitesi, Öğretim Üyesi
-
2018 - 2021 Kurumsal Akademi ve Marka Danışmanlığı
LCWakiki, Kurumsal Akademi ve Marka Danışmanlığı
-
2014 - 2016 Öğretim Üyesi
Bahçeşehir Üniversitesi, Öğretim Üyesi
-
2013 - 2013 Visiting Lecturer
University of Applied Sciences, Fachhochschule Düsseldorf, Visiting Lecturer
-
Impact of social media on purchase intention: Case of Somalia social media users
KIRGIZ A. C. (Danışman)
S.ABDULKADIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
COMMERCIAL LICENSE AGREEMENTS AND PROMOTIONAL STRATEGIES USED IN THE EGYPTIAN PHARMACEUTICAL INDUSTRY: AN EVALUATION OF THE LAST 10 YEARS
KIRGIZ A. C. (Danışman)
A.ALSAEED(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
The effect of green marketing on consumer behavior: The case of Kenitra - Morocco
KIRGIZ A. C. (Danışman)
I.DOUCHE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sürdürülebilir tüketim ve Z kuşağının sürdürülebilir ambalajlı ürünlere sahip olma niyeti üzerine bir araştırma
KIRGIZ A. C. (Danışman)
D.ULAŞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Changes in shopping patterns during the covid-19 pandemic with the effect of digital marketing: Case of grocery sector at Şişli, İstanbul
KIRGIZ A. C. (Danışman)
A.ABU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İNTERNET ALIŞVERİŞİNDE AZERBAYCAN TÜKETİCİSİNİN KULLANICI YORUMLARINA BAKIŞI VE YORUMLARIN TÜKETİCİ DAVRANIŞINA ETKİSİ
KIRGIZ A. C. (Danışman)
A.AYDINOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The effect of sales promotion activities on brand loyalty in online instant delivery brands: The Getir case
KIRGIZ A. C. (Danışman)
F.ERTURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The factors affecting consumers' intention to purchase for organic foods in Saudi Arabia from customers' point of view
KIRGIZ A. C. (Danışman)
B.ISMAIL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Bı̇rı̇ncı̇ el lüks marka saat satın alımında marka kı̇mlı̇k özellı̇klerı̇ ve marka sadakatı̇nı̇n rolü üzerı̇ne nı̇tel bı̇r araştırma: Patek Philippe ve Rolex karşılaştırması
KIRGIZ A. C. (Danışman)
Ç.KEKÜLLÜOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The effect of digital marketing on buying behavior of consumers: An analysis of Turkish fashion retail industry
KIRGIZ A. C. (Danışman)
O.HUSSEIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
How far the covid-19 pandemic affects the hedonic and utilitarian aspects of consumer behavior": A case study of Pakistani citizens
KIRGIZ A. C. (Danışman)
A.AKBAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Pandemi sürecinde organik ürün tüketicilerinin satın alma davranışının incelenmesi: Edirne örneği
KIRGIZ A. C. (Danışman)
A.MOHAMED(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Green branding movements and greenwashing in the fashion retail industry in the Middle East: Evaluation from a consumer perspective
KIRGIZ A. C. (Danışman)
H.AL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The role of online marketing on customer satisfaction in Kabul, Afghanistan
KIRGIZ A. C. (Danışman)
A.MASEEH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The impact of innovation management on business performance: A study on digital marketing performance in industrial companies
KIRGIZ A. C. (Danışman)
M.GHOUFRANE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
B2B pazarında müşteri bağlılığı yaratmada müşteri ilişkileri yönetiminin rolü
KIRGIZ A. C. (Danışman)
H.KUHAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The analysis of digital advertising on FOMO and the effects of FOMO on purchasing behaviors in digital platforms
KIRGIZ A. C. (Danışman)
İ.DURKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
The effect of influencers of Instagram on purchasing behavior in the fashion retail market in Pakistan and consumer profile
KIRGIZ A. C. (Danışman)
M.HUSSAIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Mobile marketing's effect on how consumer buys from organized institutions in Morocco
KIRGIZ A. C. (Danışman)
G.BOUNIMI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Spor odaklı ürün reklamlarında ünlü kullanımının marka imajı ve satın alma niyeti üzerine etkisi: Z kuşağı üzerinde bir araştırma
KIRGIZ A. C. (Danışman)
K.YIRTICI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Özel okul tercihinde algılanan kalite ve marka çağrışımı etkisi: Amasya örneği
KIRGIZ A. C. (Danışman)
S.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Deneyimsel pazarlamanın marka sadakatindeki rolü: İstinye Park Avm örneği
KIRGIZ A. C. (Danışman)
A.DİLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Point of purchase tactics in scope of strategic marketing management
KIRGIZ A. C. (Danışman)
B.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
The effect of advergame on brand image, a study on generation Z
KIRGIZ A. C. (Danışman)
H.ODABAŞIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Perception of simplicity in brand image by different generations
KIRGIZ A. C. (Danışman)
N.BABAYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Lüks otomobil markalarının satın alma kararlarını etkileyen faktörler
KIRGIZ A. C. (Danışman)
O.MEMİŞOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Influencerların satın alma davranışına etkisi: Yemek sektörüne yönelik bir araştırma
KIRGIZ A. C. (Danışman)
A.DORUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ağızdan ağıza pazarlamanın tüketime etkisi: Rusya pazarı örneği
KIRGIZ A. C. (Danışman)
B.KARAYEV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
The effect of economic crisis on purchasing behavior: 2018 crisis in Turkey
KIRGIZ A. C. (Danışman)
C.ERİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Lüks otomobil pazarındaki tüketim konjonktürü: Türkiye örneği
KIRGIZ A. C. (Danışman)
N.YARDIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Spor ürün markalarının pazarlanmasında marka kişiliğinin önemi: Adidas ve Nike'ın marka kişiliklerinin karşılaştırmalı analizi
KIRGIZ A. C. (Danışman)
Y.KAVLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
The role of food products protected under geographical indications on city branding
KIRGIZ A. C. (Danışman)
E.PINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Estetik katkılı kolayda mal ambalajlarının tüketici davranışlarına etkileri
KIRGIZ A. C. (Danışman)
Y.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Mobil pazarlama uygulamalarının tüketici davranışlarına etkisi ve Beşiktaş ilçesinde yaşayanlar üzerinde bir araştırma
KIRGIZ A. C. (Danışman)
M.FARIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Liderlik türlerinin örgütsel bağlılığa etkisi: Kamu çalışanları üzerinde bir araştırma.
KIRGIZ A. C. (Danışman)
Y.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Y ve Z kuşağının tüketici davranışları ve internet üzerinden satın alıma dair bir araştırma
KIRGIZ A. C. (Danışman)
P.BAKIRCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Sosyal sorumluluk projelerinin marka imajına etkisi: Beyaz eşya sektörüne ait bir araştırma
KIRGIZ A. C. (Danışman)
F.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Yöneticilerin algılanan ahlaki tutumları ve çalışanların iş memnuniyeti arasındaki ilişkinin düşük performans üzerine etkisi: TCDD Marmaray üzerine araştırma
KIRGIZ A. C. (Danışman)
M.ULUDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Yeşil pazarlama hareketi ve organik ürünlerin tüketici davranışları üzerindeki etkisi
KIRGIZ A. C. (Danışman)
T.SOMUNCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
The effect of character usage in branding on brand associationa and perception assesment
KIRGIZ A. C. (Danışman)
T.DALĞIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
The usage of blue ocean strategy in city marketing: Case of Bodrum
KIRGIZ A. C. (Danışman)
Ş.BARUTCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
The examination of customer oriented sales promotion activities in terms of demographic features
KIRGIZ A. C. (Danışman)
M.AYYILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014