Desteklenen Projeler
16
-
2021 - Devam Ediyor İstanbul Kent ve Arel Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Hemşirelik Öğrencilerinin, Öğrenme Yaşantılarında Biliş Yaklaşımlarının Prospektif İncelenmesi
-
2018 - Devam Ediyor Joanna Briggs Enstitüsü ile Koç Üniversitesi Ortaklık Kanıt Merkezi Kurularak Kanıtların Uygulamaya Geçirilmesi
-
2018 - Devam Ediyor Multidisciplinary Approach in Health
-
2017 - Devam Ediyor Safe with Administration of Medications- International Multicentre project
-
Devam Ediyor Videolu Eğitim Modellerinin Hemşirelerin Bireysel Eğitimlerine Etkisi
-
Devam Ediyor Lise Öğrencileri ile Yakınlarında Kanser Risklerinin Belirlenmesi ve Korunmaya ilişkin Bilgi ve Tutumlarının İncelenmesi
-
Devam Ediyor İzmir Anakentinde Aile ve Toplum Nitelikleri Açısından Sağlık Bakımı Öncelikleri
-
Devam Ediyor Hemşirelik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenim Modelinin Uygulanması ve Sonuçlarının İncelenmesi
-
Devam Ediyor Bornova Sağlık Grup Başkanlığına Bağlı Toplumda Koroner Kalp Hastalığı Risk Faktörleri ve Prevelans Araştırması
-
Devam Ediyor Probleme Dayalı Öğrenme Modelinde Eğitim Yönlendirici Tutor Değerlendirmesine İlişkin Bir Çalışma
-
Devam Ediyor Bornova Sağlık Eğitimi Araştırma Bölgesinde İzlenen Gebe Kadınlarda B tipi Viral Hepatit Prevalansı
-
Devam Ediyor Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi ve Joanna Briggs Enstitüsü İşbirliği Projesi
-
Devam Ediyor Meme ve Servikal Kansere Yönelik Sağlığı Geliştirme Modeli ve Hemşirelik Girişimlerinin Etkinliği
-
2017 - 2018 MEME CERRAHİSİ SONRASI RADYOTERAPİ ALAN BİREYLERE SAĞLIK İNANÇ MODELİNE GÖRE EVDE UYGULANAN HEMŞİRELİK GİRİŞİMLERİNİN LENFÖDEMİ ÖNLEMEYE ETKİSİ
-
2015 - 2017 Stomalı Bireylere Sağlık İnanç Modeline Göre Evde Uygulanan Hemşirelik Girişimlerinin Hasta Bakım Sonuçlarına Etkisi
-
2009 - 2012 Meme ve Servikal Kansere Yönelik Sağlığı Geliştirme Modeli ve Hemşirelik Girişimlerinin Etkinliği