S. KAYGALAK ÇELEBİ Et Al. , "Mardin'de Turizm Gelişimi İle Otantik Olgusu Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Açıdan Değerlendirilmesi," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.24, no.2, pp.237-249, 2013
KAYGALAK ÇELEBİ, S. Et Al. 2013. Mardin'de Turizm Gelişimi İle Otantik Olgusu Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Açıdan Değerlendirilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.24, no.2 , 237-249.
KAYGALAK ÇELEBİ, S., USTA, Ö., & GÜNLÜ, E., (2013). Mardin'de Turizm Gelişimi İle Otantik Olgusu Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Açıdan Değerlendirilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.24, no.2, 237-249.
KAYGALAK ÇELEBİ, SONAY, Öcal USTA, And EBRU GÜNLÜ. "Mardin'de Turizm Gelişimi İle Otantik Olgusu Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Açıdan Değerlendirilmesi," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.24, no.2, 237-249, 2013
KAYGALAK ÇELEBİ, SONAY K. Et Al. "Mardin'de Turizm Gelişimi İle Otantik Olgusu Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Açıdan Değerlendirilmesi." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.24, no.2, pp.237-249, 2013
KAYGALAK ÇELEBİ, S. USTA, Ö. And GÜNLÜ, E. (2013) . "Mardin'de Turizm Gelişimi İle Otantik Olgusu Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Açıdan Değerlendirilmesi." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.24, no.2, pp.237-249.
@article{article, author={SONAY KAYGALAK ÇELEBİ Et Al. }, title={Mardin'de Turizm Gelişimi İle Otantik Olgusu Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Açıdan Değerlendirilmesi}, journal={Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2013, pages={237-249} }