Atıf Formatları
A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KÖKSAL, "A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, pp.59-70, 1993

KÖKSAL, H. 1993. A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3 , 59-70.

KÖKSAL, H., (1993). A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, 59-70.

KÖKSAL, Hayal. "A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, 59-70, 1993

KÖKSAL, Hayal. "A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, pp.59-70, 1993

KÖKSAL, H. (1993) . "A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, pp.59-70.

@article{article, author={Hayal KÖKSAL}, title={A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=1993, pages={59-70} }