H. KÖKSAL, "A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, pp.59-70, 1993
KÖKSAL, H. 1993. A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3 , 59-70.
KÖKSAL, H., (1993). A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, 59-70.
KÖKSAL, Hayal. "A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, 59-70, 1993
KÖKSAL, Hayal. "A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, pp.59-70, 1993
KÖKSAL, H. (1993) . "A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.3, pp.59-70.
@article{article, author={Hayal KÖKSAL}, title={A Learner-Centered Approach to ESP Curriculum Design}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=1993, pages={59-70} }