A. C. KIRGIZ, "Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri," TOJDAC , 2015
KIRGIZ, A. C. 2015. Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri. TOJDAC .
KIRGIZ, A. C., (2015). Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri. TOJDAC .
KIRGIZ, Ayça. "Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri," TOJDAC , 2015
KIRGIZ, Ayça C. . "Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri." TOJDAC , 2015
KIRGIZ, A. C. (2015) . "Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri." TOJDAC .
@article{article, author={Ayça Can KIRGIZ}, title={Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri}, journal={TOJDAC}, year=2015}