Atıf Formatları
Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. C. KIRGIZ, "Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri," TOJDAC , 2015

KIRGIZ, A. C. 2015. Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri. TOJDAC .

KIRGIZ, A. C., (2015). Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri. TOJDAC .

KIRGIZ, Ayça. "Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri," TOJDAC , 2015

KIRGIZ, Ayça C. . "Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri." TOJDAC , 2015

KIRGIZ, A. C. (2015) . "Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri." TOJDAC .

@article{article, author={Ayça Can KIRGIZ}, title={Siyasi Kutuplaşmanın Marka İmaj ve İtibarına Etkisi: Türkiye'de Tüketicinin Yahudilikle İlişkilendirdiği Markalara Bakışı Üzerine Bir Eleştiri}, journal={TOJDAC}, year=2015}