Atıf Formatları
Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları ile Açıklanması: Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. ERDEM Et Al. , "Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları ile Açıklanması: Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma," Beykoz Akademi Dergisi , 2015

ERDEM, Ş. Et Al. 2015. Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları ile Açıklanması: Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma. Beykoz Akademi Dergisi .

ERDEM, Ş., AYSUNA TÜRKYILMAZ, C., & KIRGIZ, A. C., (2015). Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları ile Açıklanması: Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma. Beykoz Akademi Dergisi .

ERDEM, ŞAKİR, CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ, And Ayça Can KIRGIZ. "Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları ile Açıklanması: Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma," Beykoz Akademi Dergisi , 2015

ERDEM, ŞAKİR Et Al. "Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları ile Açıklanması: Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma." Beykoz Akademi Dergisi , 2015

ERDEM, Ş. AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. And KIRGIZ, A. C. (2015) . "Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları ile Açıklanması: Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma." Beykoz Akademi Dergisi .

@article{article, author={ŞAKİR ERDEM Et Al. }, title={Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları ile Açıklanması: Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Beykoz Akademi Dergisi}, year=2015}