Atıf Formatları
Toplumsal cinsiyet çalışmaları: Disiplinlerarası yaklaşım ve etkileşimler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. AYDIN ASLANER And E. ÇAĞLI KAYNAK, "Toplumsal cinsiyet perspektifinden özel gün reklamlarının gösterge bilimsel analizi: Türkiye’de Anneler Günü, Babalar Günü ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü reklamlarının incelemesi," In Toplumsal cinsiyet çalışmaları , Ankara: Akademisyen Yayınevi, 2025, pp.49-76.

AYDIN ASLANER, D. And ÇAĞLI KAYNAK, E. Toplumsal cinsiyet perspektifinden özel gün reklamlarının gösterge bilimsel analizi: Türkiye’de Anneler Günü, Babalar Günü ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü reklamlarının incelemesi. 2025. In Toplumsal cinsiyet çalışmaları , Akademisyen Yayınevi, Ankara, 49-76.

AYDIN ASLANER, D., & ÇAĞLI KAYNAK, E., (2025). Toplumsal cinsiyet perspektifinden özel gün reklamlarının gösterge bilimsel analizi: Türkiye’de Anneler Günü, Babalar Günü ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü reklamlarının incelemesi. Toplumsal cinsiyet çalışmaları (pp.49-76), Ankara: Akademisyen Yayınevi.

AYDIN ASLANER, Duygu, And Elif ÇAĞLI KAYNAK. "Toplumsal cinsiyet perspektifinden özel gün reklamlarının gösterge bilimsel analizi: Türkiye’de Anneler Günü, Babalar Günü ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü reklamlarının incelemesi." In Toplumsal cinsiyet çalışmaları , 49-76. Ankara: Akademisyen Yayınevi, 2025

AYDIN ASLANER, Duygu A. And ÇAĞLI KAYNAK, Elif Ç. . "Toplumsal cinsiyet perspektifinden özel gün reklamlarının gösterge bilimsel analizi: Türkiye’de Anneler Günü, Babalar Günü ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü reklamlarının incelemesi." Toplumsal cinsiyet çalışmaları , Akademisyen Yayınevi, 2025, pp.49-76.

AYDIN ASLANER, D. And ÇAĞLI KAYNAK, E. (2025) "Toplumsal cinsiyet perspektifinden özel gün reklamlarının gösterge bilimsel analizi: Türkiye’de Anneler Günü, Babalar Günü ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü reklamlarının incelemesi", Toplumsal cinsiyet çalışmaları . Ankara: Akademisyen Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={Duygu AYDIN ASLANER And author ={Elif ÇAĞLI KAYNAK}, chaptertitle={Toplumsal cinsiyet perspektifinden özel gün reklamlarının gösterge bilimsel analizi: Türkiye’de Anneler Günü, Babalar Günü ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü reklamlarının incelemesi}, booktitle={ Toplumsal cinsiyet çalışmaları}, publisher={Akademisyen Yayınevi}, city={Ankara},year={2025} }