Atıf Formatları
Dijital Pazarlama İletişimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. AYDIN ASLANER And A. G. ASLANER, "Dı̇jı̇tal Dünyada Marka Olmak: Dı̇jı̇tal Marka Yönetı̇mı̇," In Dijital Pazarlama İletişimi , İstanbul: Kriter Yayınevi, 2021, pp.1-24.

AYDIN ASLANER, D. And ASLANER, A. G. Dı̇jı̇tal Dünyada Marka Olmak: Dı̇jı̇tal Marka Yönetı̇mı̇. 2021. In Dijital Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, İstanbul, 1-24.

AYDIN ASLANER, D., & ASLANER, A. G., (2021). Dı̇jı̇tal Dünyada Marka Olmak: Dı̇jı̇tal Marka Yönetı̇mı̇. Dijital Pazarlama İletişimi (pp.1-24), İstanbul: Kriter Yayınevi.

AYDIN ASLANER, Duygu, And AHMET GÖKÇE ASLANER. "Dı̇jı̇tal Dünyada Marka Olmak: Dı̇jı̇tal Marka Yönetı̇mı̇." In Dijital Pazarlama İletişimi , 1-24. İstanbul: Kriter Yayınevi, 2021

AYDIN ASLANER, Duygu A. And ASLANER, AHMET G. . "Dı̇jı̇tal Dünyada Marka Olmak: Dı̇jı̇tal Marka Yönetı̇mı̇." Dijital Pazarlama İletişimi , Kriter Yayınevi, 2021, pp.1-24.

AYDIN ASLANER, D. And ASLANER, A. G. (2021) "Dı̇jı̇tal Dünyada Marka Olmak: Dı̇jı̇tal Marka Yönetı̇mı̇", Dijital Pazarlama İletişimi . İstanbul: Kriter Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={Duygu AYDIN ASLANER And author ={AHMET GÖKÇE ASLANER}, chaptertitle={Dı̇jı̇tal Dünyada Marka Olmak: Dı̇jı̇tal Marka Yönetı̇mı̇}, booktitle={ Dijital Pazarlama İletişimi}, publisher={Kriter Yayınevi}, city={İstanbul},year={2021} }