A. C. KIRGIZ, "Alışveriş Merkezlerinin ve Süper Market Zincirlerinin Yerel Girişimcilere Etkisinin Değerlendirilmesi: Samsun Örneği," ÖNERİ , vol.11, pp.157-168, 2014
KIRGIZ, A. C. 2014. Alışveriş Merkezlerinin ve Süper Market Zincirlerinin Yerel Girişimcilere Etkisinin Değerlendirilmesi: Samsun Örneği. ÖNERİ , vol.11 , 157-168.
KIRGIZ, A. C., (2014). Alışveriş Merkezlerinin ve Süper Market Zincirlerinin Yerel Girişimcilere Etkisinin Değerlendirilmesi: Samsun Örneği. ÖNERİ , vol.11, 157-168.
KIRGIZ, Ayça. "Alışveriş Merkezlerinin ve Süper Market Zincirlerinin Yerel Girişimcilere Etkisinin Değerlendirilmesi: Samsun Örneği," ÖNERİ , vol.11, 157-168, 2014
KIRGIZ, Ayça C. . "Alışveriş Merkezlerinin ve Süper Market Zincirlerinin Yerel Girişimcilere Etkisinin Değerlendirilmesi: Samsun Örneği." ÖNERİ , vol.11, pp.157-168, 2014
KIRGIZ, A. C. (2014) . "Alışveriş Merkezlerinin ve Süper Market Zincirlerinin Yerel Girişimcilere Etkisinin Değerlendirilmesi: Samsun Örneği." ÖNERİ , vol.11, pp.157-168.
@article{article, author={Ayça Can KIRGIZ}, title={Alışveriş Merkezlerinin ve Süper Market Zincirlerinin Yerel Girişimcilere Etkisinin Değerlendirilmesi: Samsun Örneği}, journal={ÖNERİ}, year=2014, pages={157-168} }