S. AYDIN, "İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Genel Muhasebe Derslerindeki Etkinliği," Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.13, no.2, pp.19-38, 2011
AYDIN, S. 2011. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Genel Muhasebe Derslerindeki Etkinliği. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.13, no.2 , 19-38.
AYDIN, S., (2011). İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Genel Muhasebe Derslerindeki Etkinliği. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.13, no.2, 19-38.
AYDIN, Sevgi. "İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Genel Muhasebe Derslerindeki Etkinliği," Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.13, no.2, 19-38, 2011
AYDIN, Sevgi. "İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Genel Muhasebe Derslerindeki Etkinliği." Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.13, no.2, pp.19-38, 2011
AYDIN, S. (2011) . "İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Genel Muhasebe Derslerindeki Etkinliği." Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi , vol.13, no.2, pp.19-38.
@article{article, author={Sevgi PUTZKE}, title={İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Genel Muhasebe Derslerindeki Etkinliği}, journal={Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi}, year=2011, pages={19-38} }